دستگاه دیاگ چیست؟


Diagnostic که مخفف Diagnostic است ، نوعی عمل اشکال زدایی توسط دستگاه خاصی است که اطلاعات را از رایانه اتومبیل استخراج می کند و پس از تجزیه و تحلیل کدهای خطا در آن ، می توان نقص جزئی و کلی خودرو را درک کرد.


دستگاه های دیاگ  همه نوعی کد خوان هستند و به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول به اسکنر معروف است که بسیار حرفه ای و کارآمد است. بیشتر این دستگاه ها در نمایندگی های فروش اتومبیل های لوکس ، نمایشگاه های مدرن و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید مربوط به تخصص فنی خودرو را ببینید که به صورت حرفه ای کار می کند. نمونه ای از این نوع اسکنرها پیشرفته ترین دستگاه G-SCAN است که از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است.

مثال بعدی دستگاه هایی است که بسیار ارزان تر و به عبارت دیگر مفیدتر هستند ، حتی ممکن است شما بتوانید از آنها استفاده کنید. این دستگاه ها شبیه اسکنرها هستند ، با این تفاوت که پس از اتصال به رایانه اتومبیل ، به جای ارسال اطلاعات به اسکنر ، آنها را از طریق بلوتوث یا Wi-Fi به رایانه یا تلفن همراه شما می فرستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه مربوط به دستگاه دیاگ مورد نظر را روی رایانه Android یا تلفن همراه خود نصب کنید تا این دستگاه ها پس از اتصال به رایانه اتومبیل بتوانند اطلاعات را به طور مستقیم به رایانه یا تلفن همراه شما ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.