اجزا مقاله


چکیده مقاله
دومین چیزی که در مقاله میتواند توجه خوانندگان را به خود جلب نماید، چکیده آن است، بیشتر خوانندگان مقاله ها معمولا تنها عنوان و چکیده مقالات را مطالعه میکنند و تعداد کمی از آنها هستند که اگر چکیده مقاله جذابیت داشته باشد کل مقاله را مطالعه میکنند. تعداد کلمات به کار رفته در چکیده در مجلات مختلف باهم تفاوت دارد.  اما معمولا تا 200 کلمه برای این بخش انتخاب میشود.

چاپ مقاله تضمینی

مقدمه مقاله
در مقدمه مقاله توضیحاتی در مورد مقاله به خواننده منتقل میشود. به همین دلیل هم از اهمیت زیادی برخوردار است، اما متاسفانه بیشتر نویسندگان این بخش را بی اهمیت میپندارند. اما یکی دیگر از چیزهایی که میتولند توجه ها را به مقاله جلب کند مقدمه آن است.

چاپ مقاله jcr

آلاینده های موجود در آب تصفیه شده شهری


شاید تصور کنید که در آب های تصفیه شهری هیچ گونه آلودگی ای وجود ندارد، اما این تصور کاملا اشتباه است به این دلیل که حتی در آب تصفیه شده شهری هم هنوز آلاینده های خطرناکی وجود دارد.
طی تحقیقات انجام شده روی آب مصرفی در شهرهای مختلف جهان 300 ماده خطرناک در آب های نقاط مختلف جهان پیدا شده است که باعث بیماری های مختلفی در مصرف کنندگان میشود. در ادامه این نوشته برخی از این مواد شیمیایی خطرناک را بررسی میکنیم. 

دستگاه تصفیه آب

چرا یخچال فریزر سامسونگ خنک نمیکند؟


خنک نشدن یخچال دلایل متعددی دارد، در این نوشته دلایل این مشکل را باهم بررسی میکنیم، در یخچال قطعاتی وجود دارند که سرمای یخچال را تامین میکنند.

کمپرسور داخل یخچال قرار دارد و وظیفه ثابت نگاه داشتن دمای درون یخچال را برعهده دارد، و همچنین قطعه مهمی داخل یخچال محسوب میشود. و اگر دچار خرابی شد باید آن را تعویض نمایید. تعمیر یخچال سامسونگ

مزایا خرید اینترنتی گوسفند زنده


با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در سال های اخیر تمامی صنایع روی به استفاده از تکنولوژی و فروش محصولات خود به صورت آنلاین کرده اند. اما با توجه به زنده بودن گوسفند شاید خرید آن از طریق فروشگاه های آنلاین کمی غیر عادی به نظر برسد، به همین دلیل در این نوشته شما را با مزایا خرید گوسفند زنده در تهران و نکاتی برای خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی آشنا میکنیم، به صورت آنلاین آشنا میکنیم.
در هنگام خرید آنلاین گوسفند به اعتبار سایتی که قصد خرید دام زنده از آن را دارید توجه کنید، سپس آدرس و شمازه های تماس درج شده در سایت ها را بررسی کنید تا مورد کلاه برداری قرار نگیرید.

انواع کابین های کلایمر



یکی از انواع کابین های کلایمر ، کابین های مدولار هستند و از بخش های 1 متری 2 متری و 3 متری تشکیل شده اند و و با متصل کردن آنها به هم میتوان طول مورد نیاز برای آنها را دست یافت، به عنوان مثال میتوان از سه بخش 1 متری برای ساخت آنها استفاده کرد و ولی استفاده از کابین های 6 متری متداول تر است و این کابین ها از 3 بخش 2 متری ساخته میشوند. 
معمولا کابین های مدولار از جنس آلومینویمی، استیل و گالوانیزه ساخته شده اند است و طبق استانداردهای تدوین شده برای آنها طول کابین هم  در مدل های متفاوت کلایمر متفاوت است، پیش از اینکه اقدام به اجاره کلایمر که از این سیستم استفاده میکند کنید به استانداردهای آن توجه کنید.